четвъртък, 17 март 2011 г.

666 показвания...

Ей това ми се облещи сега като влязох да погледна тук...... Ха дано е на късмет! 666 посещения на моята страничка.... жалко че не е 13-ти, или още по-добре - петък 13-ти!
Такъв карък ме е подгонил вече няколко месеца, че ..... дано тези цифрички го обърнат, иначе не гарантирам оцеляването си!
 Винаги съм правила всичко напук на фаталистите. Обичам числото 13. На петък 13-ти съм най-усмихната и гоня всички черни мисли. Котки по принцип не харесвам, но за черните правя изключение.... И всчкви такива неща.....
А съпругът ми...... Е той е моята пълна противоположност в това отношение! Такъв фаталист е, че няма накъде повече!

2 коментара:

  1. На късмет е, на късмет!
    Сега ще чакаме да станат 666666 :)

    ОтговорИзтриване
  2. Надявах се да е на късмет, но..... не се случи! Каръкът продължава с пълна сила! Ще стискаме палци за 999 посещения :)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...