понеделник, 9 май 2011 г.

Празници, празници...... а след тях -кафе с люляци....

Великден мина. А след него и Гергьовден. А защо навън е студено и мокро? Къде избяга тая пролет? И защо след всичката празничност, отрупани маси, семейни събирания и смях остана някак празно всичко.....
Но да оставим черните мисли .... Отдавна не ми се е случвало да седна толкова рано сутринта  на компютъра. Отдавна малкото ми зверче не е спало след като аз стана. Обикновенно докато стигна до вратата на стаята тя се е ококорила и тръгва след мен... дори имам време да пия кафе! УРАААААА! Това си е абсолютно постижение! Скоро и кафето ми ще е готово....


Готовооо! А сега ще си го изпия в любимата чаша, до вазата с люляците.... мммм ароматно! Заповядайте с мен:

любимата ми чаша!

Време ми е за почивка след всичките тези празници и гости! Вчера изпратих и свекървата,  та днес ми е съвсем спокойно и мързеливо. Няма да чистя, няма да готвя.... ще мързелувам!

Приятен работен ден за вас.... и мързелив за мен!

2 коментара:

  1. Егати и готината овца, и синя, и блееща :)))

    ОтговорИзтриване
  2. хахаха! Нали! Много си я обичам аз! На никой не я отстъпвам...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...