четвъртък, 26 май 2011 г.

Шоколад, Шоклоад и разни други междудругото...



Днес ми беше ден за готвене!
От сутринта съм се хванала за миксера и все около шоколада се въртя. Рано сутринта направих една Страст от черен шоколад с настрган бял отгоре....., после Бананови мъфини с парченца шоколад (станаха божествени!!!!) .  След като се погрижих и малкото ми диване да е нахранено, разходено и доволно се отървах от последната тиква! Сцепих я без капка жал! От нея, макар и вече поизкуфяла, успях да направя две големи тави тиквеник (които изгоряха, защото се опитвах да приспя детето.... уви, неуспешно!)  и едни кексчета с тиква.
Моята малка голяма помощница, освен че разпредели хартиените формички и ми помогна да ги напълня, също и с огромно удоволствие дегустира първа творенията ми.... без Шоколадовата страст, че тя е убийствено шоколадова! Чак хартийките облиза детео – значи съм се справила отлично!
Сега да се опитам да побликувам всички рецепти преди да се е събудила..... Лека нощ на четящите!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...