четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Честит 1-ви рожден ден на моят блог и една овца

Преди година и няколко дни започнах да пиша тук. Кога стана година - така и неразбрах!
В началото мислех да е кулинарен блог. После обаче нещата се обърнаха и стана "от всичко по малко". Исках да отделя хобитата си в отделни блогове, но се отказах. Не ми остава толкова време да пиша, за да водя няколко блога.

От вчера една овца стои и се пули в обектива ми. Доста снимки и направих и изкарах няколко почти прилични! Така става с едва държащ се фотоапарат.... надявам се скоро да се похваля с по-добра техника, но дотогава ще трябва да се задоволите с лошите снимки.



 


Плетените играчки ме плениха напълно в последно време. И само това искам да правя! Да плета играчки...... Надявам се някои от тях да зарадват и други малки съкровища, освен моето. Плета ги ей така..... на око. Започвам с идеята да стане нещо, а то преминава няколко трансформации докато добие завършен вид. Овцата ми, например, първо щеше да е кукла. После кон, куче ... и накрая стана овца! Че и спяща на всичкото отгоре! Дъщеря ми се влюби в нея! Докато аз снимах тя скачаше и протягаше ръце и само викаше "Мамо, ай ца! Ай ца! Не кик! АЙ!"  ( превод: Мамо, дай ми овцата! Не я снимай дай ми я!) Тя затова е и така поразмъкната.....

Ако желаете да видите и другите ми плетива, защото тук представям малка част, потърсете във Фейса "Работилничката на Деси и Кали", където се подвизаваме с моята приятелка и колежка по куки. Там най-често обновявам и качвам новите си неща..... А след няколко месеца, ако не ми мине котка път, мисля да направя и физически магазин за ръчноизработени нещица....... Но това го казвам тихичко на ушенце! Шшшшшшшттттт! За сега проучвам и оглеждам.

Лека нощ и доскоро!

ПС: Забравих да се похваля! Малък звяр е приет на ясла...... мама ще има свободно време, но първо... да оплетем 40 мартеници за децата, госпожите и директорката...... ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...