понеделник, 20 януари 2014 г.

Първа драма в любовта!

Случи се! Толкова рано, но се случи! Моето малко момиче е за първи път с разбито сърце!
От известно време моето малко момиче повтаря, че ще се омъжи за М.Ж. Тя щяла да е булка, а той- принц! Когато я питахме кои са приятелите ѝ в градината и тя назоваваше първо него, после няколко момиченца и момченца.
Изведнъж обаче всичко се шпромени..... Докато си стоеше на дивана и си играеше с куклите, изведнъж извика: "Мамоооо! Пък аз вече не искам да се жемя за М! Той си избра друга!" Обърнах се да я погледна и видях онзи разтревожен блясък в очичките-звездички! Буца ми заседна в гърлото...... нито можех да кажа нещо, нито да направя нещо. Само си помислих, че тя вече не е малко..... 4-годишното ми ЧУДОвище е пораснало!!! Докато се осъзная те продължи: "И с Г вече няма да играя! М. ще се жени за Г,! Аз вече няма да съм им приятелка! Ще играя само с другите деца!"
Единственото, което успях да кажа беше "Ами..... маме..... ще има и други принцове!" Ужасно неадекватно за ситуацията! Надявам се следващият път, когато ме изненада така да съм малко по-подготвена и да мога да реагирам! Когато всичко мина ,и очичките-звездички изсъхнаха от блестящите сълзички, които се търкулнаха от тях , вече имах поне 10 по-окуражаващи и правилни отговора и реакции, но беше късно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...